Anmäl dig här på vår hemsida så kommer du att få ett mail med information om vad vi behöver för att komma igång.
Sedan behöver vi signera vårat samarbetsavtal. Det skall göras av den person som är firmatecknare. Avtalet skickas till denne persons Kivra brevlåda. För att sätta upp en kivra brevlåda klicka här.
Vi behöver läsbehörighet till era bankkonton för att kunna se alla transaktioner och skriva ut underlag.
Vi behöver bli deklarationsombud på skatteverket för att kunna deklarera för er. För att utse deklarationsombud klicka här.
Vi behöver läsbehörighet till företagets Kivra företagsbrevlåda. Detta för att kunna ta del av de dokument som ni laddar upp där.
Skaffa en Kivra företagsbrevlåda här.
I den traditionella byrån så erbjuds ett unikt erbjudande till varje kund. Detta kan vi göra i vårt bolag Expand U AB.
Den digitala byrån automatiserar och effektiviserar bokföringen utan att förlora kompetensen.
Vi säkerställer att din bokföring blir hanterad på ett korrekt sätt och följer lagar och regler. Vi gör det din vanliga byrå gör med skillnaden att vi inte sorterar lika mycket papper.
Eftersom vi jobbar digitalt, automatiserar så mycket som möjligt och har samma rutiner för alla kunder. Detta resulterar i att vi kan hålla dessa låga priser.
Om du tar ut lön från ditt företag så räknas du som anställd.
Vi har valt att samarbeta med Fortnox vilket är ett enkelt webbaserat system där vi kan samarbeta utan att behöva dubbelarbeta. Vi är vana Fortnoxanvändare vilket gör att arbetet går smidigt och att vi kan hålla det låga priset.
Lågt, fast månadspris baserat på din årsomsättning. Här ingår allt.